مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در نخستین دیدار خود با کارکنان عملیاتی این شرکت در پارس جنوبی، گفت: نگاه ویژه وزارت نفت در زمینه تامین حداکثری گاز و کمک به رفع ناترازی انرژی در کشور به این شرکت بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقانی در نخستین سفر کاری خود به پارس جنوبی با اشاره به وظیفه بزرگ تولید بیشترین حجم گاز کشور توسط کارکنان این شرکت گفت: هدف از سفر به عسلویه، دیدار با کارکنان، شنیدن مسائل واحدهای عملیاتی و قدردانی از تلاش‌های همکارانی است که در خط اول تامین انرژی کشور هستند، من آمده ام قدردان زحمات شما باشم.
 
دهقانی با بیان اینکه هیچ تکلیف و وظیفه‌ای،مهم تر از تولید حداکثری گاز نیست، بیان داشت: توجه و نگاه وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و مسئولان کشور برای تامین پایدار انرژی در کشور به این شرکت بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است، اگر چه  مشکلاتی که در زمینه ناترازی انرژی در کشور وجود دارد، نیازمند تدابیر ویژه و همکاری مسئولان، مردم و سایر دستگاه‌ها است.
 
وی تحقق تولید 70 درصد گاز کشور توسط کارکنان را موضوعی تعیین کننده در اقتصاد و انرژی کشور توصیف کرد و گفت: این وظیفه بر دوش همه ما و به ویژه همکاران سکوهای گازی پارس جنوبی است.
 
دهقانی ضرورت توجه به چالش‌ها و مشکلات حوزه عملیات تولید را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و‌ گفت: خوشبختانه مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران نیز از بدنه عملیاتی شرکت ملی نفت  و دارای تجربه و تخصص بالا در حوزه فراساحل است و با بهره‌گیری از راهکارها و دیدگاه‌های کمک‌رسان ایشان، موضوعات و‌چالش‌های مختلف این حوزه را پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه
شرکت نفت و گاز پارس