نجارزاده تاکید کرد: ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران

دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آنها ارزیابی شود. وی با اشاره به روند انتصابات در این بانک، بیان کرد: ایجاد عدالت در انتصابات موجب میشود تا کارکنان باانگیزه بیشتر علاوه بر افزایش مهارتها و دانش بانکی، در مسیر خلاقیت و پشتکار قدم بردارند و باانگیزه بیشتری برای تحقق اهداف بانک تلاش کنند. دکتر نجار زاده ادامه داد: حق و عدالت باید در حق کارکنان رعایت شود و تنها ملاک واقعی برای انتصابات باید شایستگی و توان آنها برای مدیریت بخش مربوطه باشد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان با تقدیر از خدمات حسن مونسان و احمد بهکارمرام، بر توانمندیهای حمید مومنی و سید رضا خادمی در سمتهای جدید تاکید کرد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
بانک ملی ایران ؛ نماد اعتماد، استقلال و...
مراسم گرامیداشت نود و هفتمین سالروز تأسیس بانک ملی ایران با حضور علی آقامحمدی، عضو مجمع... 24 شهریور 1404
بانک ملی ایران گام دیگری در مسیر خروج از...
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاستهای کلان دولت و الزامات وزارت امور اقتصادی و... 24 اسفند 1403
تراز رو به رشد به کارگیری بانوان در بانک ملی...
زهرا سعیدی مبارکه گفت: تراز پذیرش بانک ملی ایران در به کارگیری بانوان، رو به رشد است و... 2 دی 1403
حمایت همه جانبه بانک ملی ایران ازطرح های...
ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران با غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی... 2 دی 1403
افتخارآفرینی بانک ملی ایران در نوزدهمین...
بانک ملی ایران در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب 6 عنوان جایزه شد. 13 آذر 1403
نقش قابل تقدیر بانک ملی ایران در حمایت از...
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود مشکلات فراوان و محدودیت سقف منابع، بانک ملی... 28 آبان 1403
نخستین رویداد انتخاب طرحهای...
نخستین رویداد دو روزه انتخاب طرحهای پژوهشی-کاربردی بانک ملی ایران در سال 1403 با حضور... 14 آبان 1403




نظرات شما