آیین معارفه "تورج دهقانی" مدیرعامل جدید و "محمدحسین متجلی" مدیرعامل پیشین شرکت نفت و گاز پارس با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، آیین معارفه تورج دهقانی، مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس و تکریم از محمدحسین متجلی مدیرعامل پیشین این شرکت با حضور حمید بورد، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، صبح امروز (یکشنبه، 1 مهر 1403) برگزار شد.
 
در این آیین، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر اینکه تحول سازمانی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: در کنار افزایش تولید، تمرکز بر بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
حمید بورد تاکید کرد: برای تحول سازمانی و چابک سازی شرکت ها نیز بایستی اقدام های مهمی انجام شود که برنامه ریزی ویژه ای می طلبد.
 
در ادامه این نشست  تورج دهقانی مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس به ارائه دیدگاه‌های خود درباره مأموریت‌های محوله پرداخت و محمدحسین متجلی، مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز پارس دستاوردهای دوره کاری خود در این شرکت را تشریح کرد.
 
در پایان این نشست با حضور حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و کسری نوری، مشاور وزیر نفت و سرپرست دفتر وزارتی، تورج دهقانی، مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس به همراه سه مدیرعامل جدید شرکت مهندسی و توسعه نفت، نفت مناطق مرکزی و شرکت  بهینه‌سازی مصرف سوخت معارفه شدند و از تلاش های محمد حسین متجلی در کنار سه مدیر عامل پیشین شرکت های تابعه شرکت ملی نفت تجلیل شد.

لینک کوتاه
شرکت نفت و گاز پارس