در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی 20 لغایت 27 شهریور ماه سال جاری در بانک سپه اجرا میشود.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.
براساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ 20 شهریور ماه 1403 معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت 8 الی 10 ، 21 شهریورماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، 24 شهریور معاون بازرسی و 27 شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت 10 لغایت 12 با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن 1557 داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره 671557 وپست الکترونیک 1557@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی تولیت... 16 بهمن 1403
تشخیص خبر: بانک سپه با شرکت در ارزیابی مدل تعالی منابع انسانی 34000 با یک سطح پیشرفت نسبت... 6 بهمن 1403
مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به برتری این بانک در نظام برنامهریزی، گفت: امروز یک نظام... 2 آبان 1403
ایستگاه پذیرایی و فرهنگی بانک سپه در میهمانی 10 کیلومتری تهران به مناسبت بزرگداشت عید... 6 تیر 1403
نظرات شما