مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: طرح نوسازی ناوگان خودرویی سبک و سنگین شرکت اجرایی و در نخستین گام 40 دستگاه خودرو دوکابین کمک دار به ناوگان خودروهای سبک شرکت پیوست.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، محمد مهدی اولی پور روز پنجشنبه (25 مردادماه 1403) در این باره افزود: این خودروها از نوع آمیکو (AMICO) با حجم موتور دو هزار و 400 سی سی می باشند.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز خرید این خودروها از طریق درآمدهای شرکت تامین شد، اظهار کرد: از این تعداد خودرو 20 دستگاه در اختیار عملیات حفاری و 20 دستگاه دیگر در اختیار خدمات فنی شرکت قرار گرفت و جایگرین خودروهای فرسوده و خارج از رده گردید.

اولی پور گفت: پیگیری برای تامین بودجه لازم در دستور کار قرار دارد و حسب مصوبه هیئت مدیره شرکت مقرر است تا سقف 200 دستگاه خودرو سبک مورد نیاز بخش های مختلف سازمان خریداری گردد.

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران، در مورد نوسازی ناوگان خودروهای سنگین شرکت نیز توضیح داد: در این ارتباط طرح خرید تعدادی مینی بوس، اتوبوس و کشنده در دست اقدام است و با تامین بودجه وارد مرحله خرید و جایگزینی خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به نقش مهم و پیوسته ناوگان ترابری شرکت در عملیات حفاری و خدمات پشتییانی و تاثیر مستقیم آن در شتاب بخشی به عملیات و کاهش وقفه های ناخواسته در فرآیند حفاری چاه ها، بازسازی و نوسازی ناوگان همواره مدنظر قرار داشته و در شرایطی که امکان نوسازی از طریق جایگزینی خودروهای جدید میسر نبوده  با همت کارکنان سختکوش  اداره مهندسی و تعمیرات اداره کل ترابری مدیریت خدمات  تلاش مضاعف به عمل آمده تا تعمیرات و بازسازی ناوگان طبق برنامه و به طور مستمر دنبال و صورت پذیرد.

لینک کوتاه
شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما