به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در جلسه چهل و سوم حراج شمش طلا، 206 کیلوگرم شمش از سوی متقاضیان خریداری شد که تا امروز در مجموع 8.17 تن شمش طلا از سوی متقاضیان خریداری شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، اصغر بالسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح آمار چهل و سومین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا گفت: امروز 23 مرداد ماه  در چهل و سومین جلسه حراج شمش طلا که در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از 230 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در دو تالار معاملات عمده و خرد این مرکز، در مجموع 206 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار و میانگین قیمت چهار میلیارد و 605 میلیون تومان از سوی متقاضیان معامله و خریداری شد.

وی به حجم تجمیعی شمش‌های خریداره شده تا امروز اشاره کرد و گفت: تا امروز طی چهل و سه جلسه حراج شمش طلا از سوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در مجموع 8173 کیلوگرم شمش طلا به فروش رسیده است که براساس آن حجم مجموع معاملات از مرز 35.6 هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرد.

گفتنی است؛ در جلسه پیشین حراج شمش طلا (جلسه چهل و دوم) در تاریخ 21 مرداد ماه، 147 قطعه شمش طلا در دو تالار معاملات خرد و عمده مرکز مبادله ارز و طلا، از سوی متقاضیان خریداری شده است.

لینک کوتاه
شمش طلا معاملات حراج شمش طلا

اخبار مرتبط

نظرات شما