وزیر نفت گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم عرصه جهاد تبیین هستند و فعالیت صادقانه آن‌ها برای بیان توانمندی‌های کشور می‌تواند موج امید را به کالبد جامعه بدمد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شانا، جواد اوجی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، تأکید کرد: خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاش مقدسی برای ساختن فرداهای روشن‌تر است.

متن پیام وزیر نفت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نون والقلم و مایسطرون

هفدهم مردادماه در ایران به نام تلاشگران و زحمت‌کشانی مزین شده که پرچم آگاهی‌بخشی و رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش دارند.

روز خبرنگار بدون تردید نمادی از تلاش‌های ارزنده و صادقانه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی برای ایجاد شفافیت، آگاهی و توجه به نیازها و ضرورت‌های جامعه است. خبرنگاران با تحلیل‌های منصفانه و دقت در موضوع‌های مختلف به تنویر صادقانه افکار عمومی کمک می‌کنند.

خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاش مقدسی است که رشد و ارتقای امید برای ساختن فرداهای روشن‌تر را به عموم جامعه نوید می‌دهد. دشمنان ملت سرافراز ایران در کنار همه خصومت‌های آشکار و پنهان خود در عرصه‌های مختلف در جبهه رسانه‌ای نیز فعالیت همه‌جانبه‌ای دارند و با معوج جلوه دادن حقایق کشور درتلاش‌اند میان صفوف جامعه اختلاف‌افکنی کرده و سایه یأس و ناامیدی را در جامعه پررنگ کنند.

بر همین اساس، معتقدم خبرنگاران ما سربازان خط مقدم عرصه جهاد تبیین هستند و فعالیت هنرمندانه و صادقانه آن‌ها برای بیان توانمندی‌های کشور می‌تواند موج امید، خودباوری و اعتماد را به کالبد جامعه بدمد و سبب اتحاد هرچه بیشتر آحاد مردم شود و همه می‌دانیم اتحاد رمز پیروزی است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه رسانه‌ای شما با مجموعه صنعت نفت ایران، از خداوند بزرگ سلامت و توفیق روزافزونتان را در عرصه حساس رسانه‌ای ایران عزیز آرزومندم.

لینک کوتاه
خبرنگاران رسالت اطلاع‌رسانی وزیر نفت

اخبار مرتبط

نظرات شما