اهم اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی طی دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای نشان از آن دارد که ترانزیت جاده‌ای در این دولت رشد 215 درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، عملکرد وزارت راه و شهرسازی در مدت 34 ماه خدمت دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای، از افزایش 215 درصدی ترانزیت جاده‌ای نسبت به ابتدای دولت سیزدهم حکایت دارد. بر اساس این گزارش، میزان ترانزیت جاده‌ای از 4.7 میلیون تن در ابتدای دولت سیزدهم به 14.8 میلیون تن رسیده است.
 
افزایش 12 درصدی (327 کیلومتر) طول آزادراه که از 2 هزار و 726 کیلومتر در ابتدای دولت سیزدهم به 3 هزار و 53 کیلومتر رسیده، از دیگر اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی در زمان 34 ماه خدمت دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای است.
 
از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای می‌توان به افزایش 8 درصدی طول بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی نسبت به ابتدای دولت سیزدهم اشاره کرد. طول بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی از 44 هزار و 475 کیلومتر در ابتدای دولت سیزدهم به 48 هزار و 61 کیلومتر رسیده است.
 
همچنین طی 34 ماه خدمت دولت سیزدهم، 7 هزار و 300 کیلومتر راه روستایی احداث شده است که از افزایش 34 درصدی احداث راه روستایی نسبت به دوره متناظر در دولت قبل حکایت دارد.

لینک کوتاه
رشد ترانزیت جاده‌ای دولت سیزدهم

اخبار مرتبط

نظرات شما