عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب آماده همکاری با دولت برای تشکیل کابینه است.

به گزارش نسیم اقتصاد، هادی محمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: مجلس در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب آماده همکاری با دولت برای تشکیل هرچه سریعتر کابینه است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان بر همکاری مجلس با دولت برای تشکیل هرچه زودتر کابینه دولت چهاردهم تأکید کردند و مجلس نیز برای این مسأله آمادگی کامل دارد.
 
محمدپور خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مردم آمادگی همکاری همه جانبه با دولت چهاردهم را دارد و در این راستا با تمام توان حضور خواهد داشت.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مهمترین مشکل امروز کشور در حوزه اقتصادی است و مجلس در کمیسیون اقتصادی آمادگی کامل دارد تا در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم همکاری های لازم را با دولت داشته باشد.
 
 رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است. موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است.
 
ایشان تعیین هر چه زودتر کابینه بعد از انجام امور لازم را مفید و ضروری خواندند و گفتند: در این زمینه هم نمایندگان مجلس و هم رئیس‌جمهور منتخب و محترم، مسئولیت‌های سنگینی دارند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص ویژگی‌ها و معیارهای ضروری برای افرادی که وزیر و میدان‌دار اقتصاد، فرهنگ، سازندگی و تولید خواهند شد، گفتند: کسی را باید میدان‌دار کرد که امین، صادق، متدیّن و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد.
 
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ایمان یک شاخص مهم است، امید به آینده و نگاه مثبت به افق شاخص مهم دیگر است و به کسانی که نگاهشان به افق تاریک است و معتقدند نمی‌شود کاری کرد، نمی‌توان مسئولیت‌های مهم و کلیدی داد.

لینک کوتاه
مجلس دولت تشکیل کابینه مشکلات اقتصادی مردم

اخبار مرتبط

نظرات شما