امام جمعه رودبار قصران شمیرانات گفت: مردم نقش اساسی و تعیبن کننده در نظام اسلامی دارند و مردمی بودن انقلاب منشا اقتدار نظام است, بر ابن اساس خدمت به مردم و تامین خواسته ها و حل مشکلات ٱنان باید سرلوحه فعالیت های دولت جدید باشد .

به گزارش نسیم اقتصاد، حجت‌الاسلام والمسلمین نیشابوری در خطبه های نمازجمعه 29 تیرماه , در آستانه  تشکیل دولت جدید, به یاداوری توصیه های مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره ) به مسوولین پرداخت و توجه و  خدمت شایسته  به مردم, عدم تبعیض در خدمت رسانی , ساده زیستی و مشارکت مردم در اداره امور کشور را از اصولی مهم عنوان کرد که باید مورد توجه مسوولین به ویژه دولت جدید قرار گیرد.
خطیب جمعه رودبار قصران با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات رهبر معظم باید فصل الخطاب دولت جدید باشد تصریح کرد : رهبری معظم فرمودند : « دل های مسوولین به طور دایم باید برای رفع محرومیت بتپد و از شکاف های عمیق  طبقاتی به شدت بیم ناک باشد . در جمهوری اسلامی کسب ثروت نه تنها جرم نیست بلکه قابل تشویق است اما  تبعیض در توزیع منابع عمومی  و میدان دادن  به‌ویژه خواری و مدارا با خلافکاران اقتصادی که به بی عدالتی بیانجامد به شدت محکوم است ... ».
امام جمعه رودبارقصران در بخش دیگری از سخنانش  توصیه هایی  به رییس دولت جدید در انتخاب وزرا و مسوولین داشت و  افزود :رییس دولت جدید از افراد فساد ستیز , بالیاقت, باصلاحیت, پاکدست و انقلابی در سطح وزرا و مدیران استفاده کند و  از ااستفاده افرادی که در فتنه ها مشارکت داشته و محکوم شدند پرهیز کند.
حجت الاسلام نیشابوری در پایان بر لزوم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افرود: حرکت های زشت و ناپسند عده محدودی از زنان و دختران که با تحریک رسانه های ضدانقلاب و سازماندهی شده با سر و روی برهنه در دسته‌های عزاداری و هیهات مذهبی حضور یافتند,  مایه تاسف و تاثر است. مساجد و هیات های مذهبی قداست دارند و هیچ کسی حق ندارد این قداست را خدشه دار کند. نیروهای انقلابی و مومن باید با این هنجارشکنان مقابله کنند.

لینک کوتاه
امام جمعه رودبارقصران