ریحانه دهقان تاجر حوزه مشتقات نفتی، مدرس و نویسنده کتاب «صادرات به زبان آدمیزاد» و مشاور بیش از 600 صاحب کسب و کار ادعا می‌کند، که چیزی به نام تجارت‌ بدون سرمایه واقعیت ندارد.

به گزارش نسیم اقتصاد، ریحانه دهقان تاجر حوزه مشتقات نفتی، مدرس و نویسنده کتاب «صادرات به زبان آدمیزاد» و مشاور بیش از 600 صاحب کسب و کار ادعا می‌کند، که چیزی به نام تجارت‌ بدون سرمایه واقعیت ندارد؛ اما می‌توان بدون سرمایه مالی وارد حوزه تجارت شد و به‌جای سرمایه مالی نیاز به جمع آوری سرمایه های لازم دیگری مانند دانش نحوه‌ی تجارت با کشورهای دیگر، داشتن ارتباط‌های مناسب داخل کشوری یا خارج کشوری، نحوه فروش خارجی، مذاکره و شناخت کافی محصول و بازار هدف است. 

 

ریحانه دهقان نیز بدون سرمایه مالی در این حوزه مشغول به کار شده است‌ و هم اکنون در کشور عمان به صادرات مشتقات نفتی ایران (شامل پلی اتیلن های خام، بازیافتی، اوره، گوگرد و قیر... ) به کشورهای همسایه ایران مثل ترکمنستان، عراق، کویت، ترکیه، امارات و هند است.

برای اطلاع بیشتر از شرکت‌ها و نحوه سرمایه‌گذاری به اینستاگرام Petro.bahroltawasol سر بزنید. همچنین ریحانه دهقان با اشتراک گذاری نکات تجاری در صفحه‌ی اینستاگرامی خود به آموزش رایگان و گسترش صادرات و واردات ایران پرداخته است. جهت آموزش ابتدایی و حرفه‌ای اینستاگرام Reyhantejarat.1 را دنبال کنید.


لینک کوتاه
تجارت سرمایه

اخبار مرتبط

نظرات شما