مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در بازدید از منطقه عملیاتی خارگ، بر شتاب‌بخشی در اجرای پروژه بخش خشکی خط لوله 18 اینچ موقت انتقال نفت میدان ابوذر تاکید کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در بازدید از منطقه عملیاتی خارگ، بر شتاب‌بخشی در اجرای پروژه بخش خشکی خط لوله  18 اینچ  موقت انتقال نفت میدان ابوذر تاکید کرد.
به گزارش اتحادخبر به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر علیرضا مهدی‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه 30 خرداد در منطقه عملیاتی خارگ حضور یافت و ضمن تشکر از کارکنان این شرکت که با وجود گرمای شدید هوا در حال کار بودند از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در عملیات برش، انشعاب‌گیری و نصب ولو بر روی خط لوله 26 اینچ، جهت اتصال به خط لوله جدید 18 اینچ و انشعابات کلاستر شمال‌شرقی قرار گرفت.
 
دکتر مهدی‌زاده پس از بازدید از پروژه اجرای این خط لوله که به‌منظور تسریع در اتمام کار با مشارکت پتروشیمی خارگ در دست اقدام است و شنیدن صحبت‌های کارشناسان، دستور داد به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه، واحدهای مرتبط پیگیر تامین سریع کسری قطعات مورد نیاز باشند.
 
گفتنی است، این خط لوله 18 اینچ که در حال اجرا است تا زمان راه‌اندازی خط لوله جدید به صورت موقت جهت انتقال نفت میدان ابوذر در بخش خشکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا در صورت نشتی احتمالی خط لوله قدیم، جایگزین آن شده و از توقف صادرات نفت جلوگیری به عمل آید.

لینک کوتاه
شرکت نفت فلات قاره ایران انتقال نفت میدان ابوذر جزیره خارگ