با حضور رئیس و کارشناسان اداره طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران، پیشبرد برنامه ها در راستای توسعه و تعالی منابع انسانی شرکت ملی حفاری در حوزه مطالعات و برنامه ریزی نیروی انسانی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در این نشست که در سالن جلسات پایگاه عملیاتی شرکت در اهواز  برگزار شد،  عبدالرحمان  نساج  مدیر منابع انسانی ملی حفاری با تشریح اقدامات و برنامه های جاری و توسعه ای شرکت، خواستار شتاب بخشی در انجام فرآیندهای مرتبط در سطح شرکت ملی نفت ایران و تصویب مقررات در جهت رفع چالش های موجود  خاصه  مشمولان بند " د" و سقف حقوق کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی شد.

 
در ادامه رضا سلطانی رئیس اداره مطالعات و برنامه ریزی نیروی انسانی این شرکت درباره  وضعیت سرمایه انسانی و جایگاه منطقه ای و داخلی  شرکت ملی حفاری و همچنین اقدامات انجام شده درشرکت وچالش های موجود دراین حوزه گزارشی ارائه داد.
 
در این نشست دکتر حسن جوشقانی رئیس اداره طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران ضمن جمع بندی موارد مطرح شده به بیان دیدگاه ها و برنامه های آتی  در راستای توسعه و تعالی منابع انسانی و  رفع چالش ها پرداخت. 
 
رئیس و کارشناسان  طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران به همراه مدیر ، روسا و کارشناسان مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران پس از این نشست به منظور آشنایی هر چه بیشتر با فعالیت دستگاه های حفاری و شرایط خاص کارکنان عملیاتی از دکل حفاری 45 فتح که در میدان نفتی اهواز استقرار و در حال حفر یک حلقه چاه نفت است بازدید به عمل آوردند.
 
در  این بازدید نعمت اکبری مدیر عملیات حفاری خشکی – 2 ،  رئیس دستگاه حفاری و تعدادی از کارکنان دکل در خصوص ویژگی های عملیات حفاری در شرایط اقلیمی دشوار و مشکلات کارکنان عملیاتی توضیحاتی ارائه دادند.

لینک کوتاه
شرکت ملی حفاری مدیر عملیات حفاری خشک

اخبار مرتبط

نظرات شما