به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، ظهر امروز مورخ 23 خرداد حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز به همراه حجت الاسلام ولمسلمین سیداحمدی امام جمعه مسجدسلیمان از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند.
طی این بازدید، دکتر معظمی مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به میهمانان گرامی، به تشریح عملکرد شرکت طی مدت اخیر پرداختند.
دکتر معظمی با اشاره به شناسایی گلوگاه ها و موانع اصلی تولید از بدو مسئولیت بیان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات در امر تولید با تکیه بر توان کارکنان تلاشگر و متخصص شرکت تمرکز خود را بر تبیین شعار سال و موضوع جهش تولید قرار دادیم که به لطف خدا و تلاش های صورت گرفته توانستیم جهش تولید در محصولات را به نسبت عملکرد سال قبل رقم بزنیم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز نیز ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این واحد صنعتی، به اهمیت تولید پایدار و نقش آن در اقتصاد کشور اشاره و  بر اهمیت توسعه صنایع پایین دستی و طرح های توسعه ای در زمینه تامین پایدار خوراک تاکید نمود.

لینک کوتاه
امام جمعه اهواز مسجدسلیمان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

اخبار مرتبط