به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، در راستای صیانت از محیط زیست و همزمان با هفته محیط زیست سیستم‌های پایش آنلاین شرایط زیست محیطی این واحد صنعتی با حضور معاون مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان خوزستان، ریاست اداره حفاظت محیط زیست و برخی از مسئولین شهرستان مسجدسلیمان به سامانه پایش آنلاین کشور متصل شد.
طی این مراسم دکتر معظمی مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته محیط زیست ، به تشریح اقدامات و برنامه‌های شرکت در این حوزه پرداخت.
ایشان ضمن تاکید بر تعهد همه جانبه این شرکت در راستای حفظ محیط زیست گفتند: با افتتاح این سیستم کلیه پارامترهای فرایندی استک ها که جنبه زیست محیطی دارند توسط اداره کل محیط زیست استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان به صورت آنلاین پایش خواهند شد.
در ادامه دکتر قلی  نژاد معاون مدیرکل محیط زیست استان با گرامیداشت هفته محیط زیست از اقدامات ارزنده این شرکت تقدیر و تشکر نمود.
وی افزود:در این واحد صنعتی اقدامات خوبی در حال انجام است و با بررسی های انجام شده این شرکت می تواند به صنعت سبز تبدیل شود.
گفتنی است سیستم‌های پایش آنلاین  که بر روی خروجی دودکش‌ها نصب شده‌اند قادر به سنجش اکسیدهای نیتروژن، مونواکسیدکربن، دی اکسید گوگرد و ذرات معلق به صورت لحظه‌ای می‌باشند.

لینک کوتاه
صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان سامانه جامع محیط زیست کشور

اخبار مرتبط

نظرات شما