گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد تا در آستانه‌ عید سعید قربان، پیش فروش محصولات خود با موعد تحویل مهر ماه سال جاری را از روز چهارشنبه هفته جاری ( 23 خرداد ماه) با هدف افزایش عرضه محصولات خود و تنظیم بازار خودروی کشور، اجرایی کند.

به گزارش نسیم اقتصاد، طبق اعلام این گروه خودروسازی، سایپا به‌ مناسبت عید سعید قربان و در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، پیش‌فروش محصولات خود را برای هر سه دسته متقاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده) از روز چهارشنبه (23 خرداد ماه) آغاز کند.
 
متقاضیان از ساعت 10 صبح چهارشنبه تا پایان زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com برای ثبت‌ درخواست خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
 
نوع محصولاتی که قرار است در این مرحله از فروش عرضه شوند، هنوز به صورت رسمی از سوی گروه سایپا منتشر نشده است؛ اما طبق پیگیری ایسنا، از این گروه خودروسازی، به محض مشخص شدن در اختیار این خبرگزاری قرار خواهد گرفت.
 
سایپا تاکید دارد که ثبت‌نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس ذکر شده، امکان‌پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضیان خواهد بود.
 
 

لینک کوتاه
طرح جدید فروش سایپا پیش‌فروش محصولات