نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک، گفت: تاثیر گذارترین برنامه در هر بخش، مشاوران املاک هستند که هم خریدار و هم فروشنده مستقیم با آن‌ها در ارتباط هستند و اثر گذاری دقیقی بر روی بازار مسکن دارند.

به گزارش نسیم اقتصاد، داود بیگی نژاد اظهار داشت: ساماندهی و صدور مجوز مشاوران املاک که پیش از در اختیار وزارت صمت بود به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد.

 
باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: وی با بیان اینکه بازیگر نقش اصلی ساختمان و بازار مسکن مشاوران املاک هستند گفت: برنامه‌های که مشاوران املاک در آن‌ها دیده نشده با شکست روبرو خواهند شد.
 
وی افزود: تاثیر گذارترین برنامه در هر بخش مشاوران املاک هستند که هم خریدار و هم فروشنده مستقیم با آن‌ها در ارتباط هستند و اثر گذاری دقیقی بر روی بازار مسکن دارند.
 
بیگی نژاد گفت: با توجه به تغییر رفتار در حوزه نظارتی مشاوران املاک باید اقدامات لازم در این بخش صورت گیرد چرا که پیش از این مشاوران املاک زیر نظر وزارت صمت بودند، اما در حال حاضر تمامی متولان مشاوران املاک وزارت راه و شهرسازی است به طوری که هم نهادهای بازرسی و هم بررسی‌ها از این طریق صورت می‌گیرد.
 
او گفت: به نوعی یک جراحی در بازار مسکن انجام شده که باید با رعایت قانون این اقدامات را انجام دهیم و مشاوران املاک مانند گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

لینک کوتاه
ساماندهی مشاوران املاک