بازار خودرو آن‌قدر بی‌تحرک است که به اعتقاد نمایشگاداران، انگار بازار به کما رفته است.

 به گزارش نسیم اقتصاد، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 15خرداد 1403، در تمامی محصولات ثابت مانده است. حفظ تعادل در بازار به دلیل تعطیلی بوده و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشده است.
 
نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیر خود را بر این بازار نمایان نکرد. طوری که همچنان بازار بدون تغییر گزارش می‌شود.
 
بازار خودروهای داخلی در صبح امروز ثابت باقی مانده‌اند.
 
سورن پلاس (فول) و دنا پلاس (بورسی) هر دو از محصولات شرکت ایران خودرو، در این دور روز هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته اند. و هر کدام به ترتیب به قیمت 719 میلیون تومان و 806 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.
 
رانا پلاس و تارا اتوماتیک V4 از دسته دیگر محصولات این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت 616 میلیون تومان و یک میلیارد و 41 میلیون تومان معامله می‌شوند.
 
کوییک اتوماتیک و شاهین G (سانروف) از محصولات شرکت سایپا، هر کدام به بهای 540 میلیون تومان و 718 میلیون تومان بدون تغییر گزارش ‌شوند.
 
و سایرین محصولات داخلی نیز در صبح امروز هیچ تغییر قیمتی نداشته و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.
 
قیمت خودروهای مونتاژی
 
قیمت خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برند.
 
‌X22 پرو دستی و X33 کراس (اتوماتیک) در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با قیمت 959 میلیون تومان و یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.
 
آریزو 6 پرو و تیگو 8 پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت یک میلیارد و 585 میلیون تومان و سه میلیارد و 10 میلیون تومان به فروش می‌رسند.
 
جک S5 و کی‌ام‌سی K7 در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و 640 میلیون تومان و یک میلیارد و 810 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند
 
دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و170 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

لینک کوتاه
بازار خودرو قیمت سمند شرکت سایپا

اخبار مرتبط

نظرات شما