دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ متن این پیام بدین شرح است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
از غم دوست در این میکده فریاد کشم
 
دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم
 
در آستانه سالروز رحلت مقتدایی حکیم، بار دیگر ایران اسلامی غرق در عزا و ماتم می‌شود. در چهاردهم خرداد ماه امسال همچنین اندوه مضاعفی را که حاصل شهادت پیروان مسیر نورانی ولایت، رئیس جمهور مردمی و جمعی از یاران خدوم اوست، در دل و جان داریم.
 
امام خمینی (ره) به‌راستی روح خدا بود و انقلابی را رقم زد که همچون انفجار نور، طلیعه‌های امید را در دل همه ستمدیدگان خسته از ظلم و استعمار دمید و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.
 
عشق متقابل امام و امت که بزرگترین حماسه‌ دوران را آفرید، ضامن تداوم راه و آرمان بلند امام تا ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و امروز امت استوار، دعای همیشگی خود برای تداوم انقلاب اسلامی را در بیعت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) به وضوح مستجاب می‌بیند؛ همچنان که آفتاب وجود پربرکت ایشان از آیینه‌ اسلام ناب محمدی (ص) بر قلب تاریخ می‌تابد و جنگ همیشگی میان توحید و کفر و عدالت و بیداد را گرم و شورانگیز نگاه می دارد.
 
از دیگرسو، فرارسیدن نیمه‌ی خردادماه، یادآور قیام یاران باوفای امام راحل، ملت مؤمن و انقلابی است که در آن روز تاریخی به منادی حق سالار خود لبیک گفتند و نقطه‌ عطفی را در آغاز نهضت اسلامی و خیزش اسلام‌خواهانه رقم زده، الگویی کامل از مبارزه با نظام سلطه جهانی به آزادیخواهان جهان عرضه داشتند.
 
قیام 15 خرداد به عنوان حماسه ای مردمی و نمادی از ایستادگی یک ملت در برابر طاغوت ، مسیر ایران را برای شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی هموار ساخت.
 
پانزده‌ خرداد سال 42، روزی عظیم در تاریخ ایران اسلامی است که نخستین پایه‌ مقاومت مردمی ما در سطح وسیع، به انگیزه عشق به امام در آن روز نهاده شد.
 
در 15 خرداد سه عنصر وجود داشت؛ مردم، رهبری و انگیزه ایثار برای خداوند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای سربلند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم ، سالروز ارتحال آن منادی حق سالار و قیام خونبار پانزده خرداد را به همه دلبستگان به آرمانها و ارزش‌های والای اسلامی تسلیت عرض میکنم.
 
اینک که به فضل الهی و با سکانداری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مد ظله العالی» رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران عزیز در مسیر بالندگی و تعالی ‌ در حرکت است، از خداوند متعال می‌خواهم که این حرکت تاریخ‌ساز تا برپایی تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(عج ) تداوم یابد.»
 
سید عباس حسینی
 
مدیر عامل بانک مسکن

لینک کوتاه
پیام تسلیت دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن رحلت امام خمینی(ره) قیام پانزده خرداد

اخبار مرتبط

نظرات شما