دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی سی و پنجمین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی مدیر‌عامل بانک سپه بدین شرح است:
 
                                                                                  بسم الله الرحمن الرحیم
 
چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان، بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.
 
در سی و پنجمین سالروز عروج ملکوتی این مجاهد فرزانه، شهادت رئیس جمهور انقلابی و از یاران راستین امام راحل همراه با وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار مردمی آذربایجان شرقی و خلبانان و کادر فنی جان برکف ارتش جمهوری اسلامی در حال خدمت به مردم شریف ایران، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و به جهانیان ثابت کرد ایرانیان در پاسداشت انقلاب و حریم ولایت  تا بذل جان ایستاده اند.
 
اینک خدای بزرگ را شاکریم که تحت زعامت ولی فقیه زمان و درس آموخته مکتب خمینی کبیر،  امام خامنه ای(مدظله العالی)، منظومه اقتدار و عظمت و بلندای عزت و رفعت میهن اسلامی با عبور سرافرازانه از گردنه های سخت و ماجراهای سهمگین، بالنده‌تر و پر‌فروغ‌تر از همیشه، موجب ماندگاری اسلام و ارزش های ناب محمدی(ص) و فراهم سازی مقدمات «ظهور» شده است.
 
مدیران و کارکنان ولایتمدار بانک سپه همچون سالهای گذشته با حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال معمار فرزانه انقلاب اسلامی، ضمن ادای احترام به آرمان های امام خمینی(ره)، باردیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تجدید بیعت خواهند کرد.
 
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه، فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد را به همه مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهم، اراده و قدم های ما را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش مستحکم گرداند.
 
                                    آیت اله ابراهیمی
 
                                   مدیرعامل بانک سپه

لینک کوتاه
مدیرعامل بانک سپه حضرت امام خمینی(ره)

اخبار مرتبط

نظرات شما