مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از رشد 23 درصدی عملیات‌های حفاری در سال 1402 خبر داد.

  به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا گلپایگانی در بازدید از بخش‌های خدمات ویژه حفاری شرکت و نشست با مدیران، رؤسا و متخصصان این مدیریت با قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان این حوزه، بیان کرد: از هر پیشنهاد و راهکاری که سبب چابک‌سازی و بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌ها و توسعه همه‌جانبه شرکت ملی حفاری ایران شود استقبال می‌کنیم. وی با اشاره به گزارش جامع مدیر خدمات ویژه حفاری و بیان نقطه نظرهای کارشناسی سازنده به‌منظور توسعه و درآمدزایی بیشتر گفت: انتظار می‌رود با توجه به وجود متخصصان مجرب و کارآمد و تجهیزات کاربردی در این بخش فوق تخصصی، با استفاده از توانمندی‌های داخلی شرکت ملی حفاری ایران از ظرفیت‌های موجود این شرکت استفاده و طی برنامه‌ریزی توسعه‌ای یکساله در این مدیریت جز در موارد خاص که برای شرکت مقرون به‌صرفه نیست، برون‌سپاری نداشته باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر تأمین تجهیزات کاربردی، بازسازی فضای کارگاهی، اصلاح ساختار سازمانی، تهیه خودروهای مناسب و دیگر نیازهای مدیریت خدمات ویژه که از سوی مدیر و کارشناسان این مدیریت مطرح شد، تأکید کرد و از مدیران ذیربط خواستار پیگیری مؤثر شد.
رضا کبیری، مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران،درباره سیاست‌گذاری آینده و استمرار وضع کنونی و توسعه کسب‌وکار در شرکت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این مدیریت همه خدمات را با استفاده از توان داخلی مجموعه ارائه می‌دهد و از زیرساخت‌های مطلوبی از نظر تجهیزات و فناوری‌های روزآمد بهره‌مند و دارای بدنه قوی نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های لازم است.
وی افزود: با فعال‌سازی هدفمند ناوگان عملیات ویژه حفاری در سال 1402، درآمدهای این مدیریت نسبت به سال 1401 80‌درصد افزایش داشت و در نتیجه تلاش مستمر همکاران، حجم عملیات‌ها در این سال رشد 23‌درصدی را رقم زد. مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران، برنامه‌ریزی اجرای سیاست‌های کلان شرکت، فعال‌سازی شبکه‌های پشتیبانی کالا، انجام تعمیرات مبنی بر پایه نوآوری با کمک متخصصان تعمیرات و عملیات این شرکت در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و نظارت مستمر بر اجرای فعالیت‌ها را گام مؤثر در تحقق اهداف توسعه‌ای در این مدیریت برشمرد.
کبیری تصریح کرد: پارسال در خدمات نمودارگیری سطحی سه یونیت، در نمودارگیری دو یونیت راه‌اندازی و بکارگیری شد که با عملیاتی‌شدن یونیت‌های تازه، ظرفیت ناوگان به 95‌درصد ظرفیت نهایی خود رسید و فعال کردن چهار گروه عملیاتی تازه در حفاری جهت‌دار و سه یونیت چاه‌پیمایی در مدت یادشده از دستاوردهای همکاران مدیریت خدمات ویژه بود. وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی مدیریت ارشد شرکت ملی حفاری ایران، انتظار می‌رود امسال شاهد روند افزایشی عملکردها در این مدیریت باشیم.
براساس این گزارش، مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران با بهره‌مندی از فناوری‌های مطرح در صنعت حفاری، 853 نفر نیروی انسانی متخصص با تحصیلات عالی دانشگاهی دارد و بیش از 15 نوع خدمات فنی، تخصصی را در مناطق عملیاتی دریا و خشکی در قالب نمودارگیری، نمودارگیری سطحی، عملیات ویژه حفاری و چاه‌پیمایی و تکمیل چاه و خدمات مرتبط را به بخش‌های عملیاتی این شرکت و شرکت‌های متقاضی ارائه می‌دهد. گفتنی است بازدید از بخش‌های خدمات ویژه حفاری شرکت روز پنج شنبه 10 خرداد انجام شد.

لینک کوتاه
رشد عملیات‌های حفاری شرکت ملی نفت ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما