مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهتمام به سلامت منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان در اولویت کارها و برنامه های شرکت قرار دارد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی روز پنجشنبه (دهم  خردادماه 1403) در نخستین نشست کمیته سلامت کارکنان شرکت در سال جاری افزود: مباحث و مقررات ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) می بایست در تمامی معاونت ها و مدیریت های عملیاتی و ستادی سازمان مورد توجه ویژه واقع گردد  و مجموعه کارکنان در رأس  وظایف شغلی به آن عمل نمایند.
 
وی در ادامه با تاکید به مهندسی ساختار و بهره وری خواستار طراحی فرایند استفاده حداکثری کارکنان از خدمات طب صنعتی شد.
 
در این نشست که اعضای هیئت مدیره ، مدیران و روسای عملیاتی و بخش های ستادی شرکت، همچنین سرپرست معاونت بهداشت و طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و روسای طب صنعتی و بهداشت این مرکز حضور داشتند، حمید باران گر سرپرست مدیریت  ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت دستورالعمل جدید کمیته سلامت را در سال جاری تشریح کرد.
 
وی توضیح داد: در این دستورالعمل دو کمیته راهبری  سلامت به ریاست مدیرعامل و کمیته تخصصی سلامت به مسئولیت مدیر HSE  شرکت تعریف که کمیته راهبری هر  سه ماه یک بار و  کمیته تخصصی به صورت ماهیانه تشکیل جلسه خواهد داد.
 
باران گر با بیان اینکه دستور جلسه این نشست مربوط به نتایج گزارش معاینات طب صنعتی  شرکت در سال گذشته و تجزیه و تحلیل بیماری های شغلی و غیر شغلی در نتیجه این معاینات است، گفت: ایجاد یک ساز و کار برای ترغیب کارکنان جهت تشویق به انجام معاینات طب کار به صورت سالانه و بررسی عوامل زیان آور محیط کار  از جمله صوت، روشنایی نامناسب ، عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار و اتخاد راهکار با هدف کاهش این عوامل در فضای کاری از نکات مورد تاکید در این نشست به شمار می آید.
 
در ادامه دکتر دل پسند سرپرست معاونت بهداشت و طب صنعتی، دکتر شفیع زاده  رئیس طب صنعتی و خانم موسوی رئیس بهداشتِ مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در مورد حیطه  تحت مسئولیت خود و نحوه انجام معاینات و آمار و اطلاعات طب صنعتی  توضیح دادند.

لینک کوتاه
سلامت منابع انسانی سرمایه های سازمان شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما