مشاور شهردار تهران درباره کاندیداتوری علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این ارتباط از آقای زاکانی دعوت شده تا در این انتخابات حضور پیدا کند.

به گزارش نسیم اقتصاد، مشاور شهردار تهران از دعوت از "علیرضا زاکانی" برای کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
 
تسنیم در خبری نوشت: امروز آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه 19، احداث جاده روستای دانگه و امامزاده 3 برادران، لوله‌گذاری و جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان‌های پوریای ولی و سهیل مرکزی، مسقف‌سازی پایانه اتوبوسرانی بهشت و اصلاح هندسی، بازگشایی و اتصال خیابان خلازیر جنوبی به کندرو بزرگراه‌ آزادگان و احداث میدان در قالب صد و بیست و چهارمین پویش "امید و افتخار" با حضور مجتبی شاکری؛ مشاور شهردار تهران و حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه 19 برگزار شد.
 
مشاور شهردار تهران در جمع خبرنگاران درباره کاندیداتوری علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در این ارتباط از آقای زاکانی دعوت شده تا در این انتخابات حضور پیدا کند.
 
وی افزود: انشاءالله با توجه به ظرفیتی که آقای زاکانی دارد، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.
 
شاکری همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموع شهرداری تهران گفت‌: با حضور زاکانی اقدامات خوبی در حدود 3 سال گذشته انجام شده است.
 
وی همچنین به بهره‌برداری از 6 پروژه در حوزه‌های مختلف در منطقه 19 اشاره و تصریح کرد: این پروژه‌ها نیز می‌تواند ثمرات خوبی را برای این ناحیه از منطقه 19 داشته باشد.

لینک کوتاه
مشاور شهردار تهران زاکانی انتخابات ریاست‌جمهوری

اخبار مرتبط