جلسه افتتاحیه ممیزی مراقبتی دوم سیستم‌های مدیریت یکپارچه شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مدیران و روئسا و شرکت مجری برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز سه شنبه هشتم خردادماه 1403 جلسه افتتاحیه ممیزی مراقبتی دوم سیستم‌های مدیریت یکپارچه با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و برخی مدیران و روئسا و شرکت مجری برگزار شد.
 
در این جلسه مهندس عبدالله عذاری اهواز مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با تاکید بر استقبال این شرکت از ممیزی، گفت: همکاری مدیران از ممیزی ضروری و باید آن را جدی بگیرند.
 
وی یکی از مشکلات برخی سازمانها را عدم جدی گرفتن ممیزی دانست و افزود: با توجه به اجرای روند‌ کاری و دستورالعمل ها در این شرکت، تکرار ممیزی برای انطباق بیشتر با استانداردها و پیگیری برنامه‌هایی که باید به نتیجه برسد یک امر ضروری است.
 
در این ممیزی شرکت مربوطه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت نفت و گاز اروندان در مناطق عملیاتی و ادارات ستادی بهبود وضعیت‌ها نسبت به سال‌های گذشته، کنترل کیفیت واحدها، مسائل فنی و بهره‌برداری، میزان پیشرفت برنامه‌های از پیش تعیین شده در بخش‌های مختلف، رعایت استانداردها و نظایر آن را برای بهبود بهره‌وری مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
گفتنی‌است؛ فرآیند ممیزی طی هشتم و نهم خرداد در کلیه ادارات و مناطق مختلف انجام می‌شود.

لینک کوتاه
شركت نفت و گاز اروندان