مدیر عامل بانک ملی ایران در آیین افتتاح و بهره برداری از خط تولید کارت‌های هوشمند شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران گفت: تغییرات رو به رشد این شرکت باید برنامه محور باشد و ضروری است تا با تدوین برنامه 5 ساله زمینه استمرار این تغییرات رو به رشد، فراهم شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر عامل بانک در این مراسم که با حضور نصرت‌اله شهبازی قائم مقام بانک، صمد عزیز نژاد عضو هیأت مدیره و جواد بخشی عضو هیأت عامل و معاون پشتیبانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی و شهیدان خدمت گفت: بانک ملی ایران به‌عنوان بازوی اجرایی دولت تلاش خواهد کرد تا برنامه‌های دولت سیزدهم که دولت خدمت است را در مدت زمان باقیمانده با موفقیت و جدیت محقق کند.
 
وی با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت خطوط تولید شرکت چاپ و نشر اقدام مؤثری‌ست که با تغییر رویکرد مدیریتی رخ داده است، تأکید کرد: تغییرات رو به رشد شرکت چاپ و نشر باید برنامه محور باشد، از این رو ضروری است تا با تدوین برنامه 5 ساله زمینه استمرار این تغییرات رو به رشد، فراهم شود.
 
مدیر عامل بانک ملی ایران اظهار کرد: شرکت چاپ و نشر بانک دارای ظرفیت‌های بسیاری‌ست و باید زنجیره ارزش این شرکت در بخش‌های مختلف از جمله در بخش بسته‌بندی، تکمیل شود.
 
نجارزاده با اشاره به خروج 36 همتی از بنگاهداری توسط بانک ملی ایران در سال گذشته، گفت: شرکت‌های زیر مجموعه بانک یا شرکت‌های ابزاری هستند یا شرکت‌های غیر ابزاری و رویکرد این بانک، خروج از بنگاهداری در شرکت‌های غیر ابزاری‌ست تا بتواند با منابع حاصل از آن در شرکت‌های ابزاری مانند شرکت چاپ و نشر سرمایه‌گذاری کند.
 
وی با اشاره به مشکلات شرکت چاپ و نشر در گذشته گفت: سال پیش با رویکرد درست مدیریتی اقدامات خوبی در بخش توسعه فعالیت‌ها، اصلاح وضعیت مالی و بهبود شرایط کارکنان این شرکت اتفاق افتاده است.
 
نجارزاده با اشاره به توسعه فعالیت‌های شرکت چاپ و نشر گفت: افزایش توان تولید این شرکت از 2‌.5 میلیون قطعه به 6 میلیون قطعه، اقدامی در خور تقدیر است و این روند باید با حمایت‌های مؤثر بانک ملی ایران تداوم یابد.
 
وی تأکید کرد: چاپ اسناد امنیتی یک وظیفه حاکمیتی است که بر عهده شرکت چاپ و نشر قرار دارد؛ از این رو بانک ملی ایران به حمایت از این شرکت برای تقویت عملکرد آن ادامه خواهد داد.
 
سهرابی: افزایش دو برابری ظرفیت چاپ کارت‌های هوشمند در یک سال گذشته
 
 داریوش سهرابی مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در یک سال گذشته گفت: با بهره‌برداری از خط جدید تولید کارت‌های هوشمند، ظرفیت چاپ این بخش به دو برابر افزایش یافته است.
 
وی افزود: سفارشات زیادی برای چاپ کارت‌های هوشمند به شرکت چاپ و نشر به‌عنوان شرکت پیشرو در تولید این نوع از کارت‌ها ارائه می‌شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با تجهیز شرکت به تجهیزات جدید، پاسخگوی سفارشات باشیم.
 
سهرابی تأکید کرد: کارت هوشمند سوخت، کارت شناسایی فرهنگیان و قرارداد چاپ کارت ملی با سازمان ثبت احوال از جمله کارت‌های هوشمندی هستند که با افتتاح خط تولید، روند چاپ و توزیع آن‌ها بهبود چشمگیری می‌یابد.
 
گفتنی‌ست؛ با افتتاح خط تولید کارت‌های هوشمند سوخت، ظرفیت تولید این  شرکت از سه میلیون به شش میلیون افزایش یافته و قابلیت‌های تولید و تنوع محصولات در تولید این نوع از کارت‌ها نیز افزایش پیدا کرده است.
 
همچنین در حاشیه و پایان این مراسم از دو کتاب نفیس مثنوی معنوی و دیوان حافظ نیز با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران رونمایی شد.

لینک کوتاه
تولید کارت‌های هوشمند شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما