مدیران ارشد صنعت آب و برق با ارسال پیام هایی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفتند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در پیامی اعلام کرد: بدینوسیله شهادت خادم الرضا خادم جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه که در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به شهادت رسیدند را به محضر رهبر معظم انقلاب، وزیر محترم نیرو و مجموعه همکاران صنعت برق کشور،خانواده های محترم آن عزیزان و ملت گرامی ایران تسلیت عرض می‌کنیم.
بی‌تردید آثار خدمات ایشان که عمر شریف خود را در راه پیاده‌سازی عدالت، اجرای قوانین و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران صرف نموده و در راه خدمت به آبادانی کشور به مقام رفیع شهادت نائل گردید، برای همیشه در یادها و خاطره ها باقی خواهد ماند.
 
پیام تسلیت رئیس سازمان ساتبا در پی شهادت رئیس جمهور
محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان (ساتبا) نیز در پیامی عنوان کرد: کشور عزیزمان ایران، در سوگ بزرگ‌مرد خالص و پرتلاشی نشسته است که مظهر خدمتگزاری به مردم، مبارزه با فساد، حامی مستضعفان و پیگیر عدالتخواهی، استقلال‌طلبی و تحقق ارزش‌های دینی و انسانی بود.
ضایعه مصیبت‌بار و تأثرانگیز شهادت رئیس گرانقدر جمهور، وزیر محترم امور خارجه، امام جمعه عزیز تبریز و استاندار خدوم آذربایجان شرقی و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، پشتوانه انقلاب و مردم، رهبر معظم انقلاب، هیات محترم دولت، مردم قدرشناس، خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و تسلی، صبر و آرامش را برای دل‌های غمگین آنان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
 
پیام تسلیت مدیرعامل برق حرارتی در پی شهادت خادم‌الرضا(ع)
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور پیامی شهادت خادم‌الرضا(ع)، سیدالشهدای خدمت و همراهان وی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت عبدالرسول پیشاهنگ به شرح زیر است:شهادت یار دیرین انقلاب، هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی و خادم الرضا، همزمان با سالروز ولادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی‌الرضا المرتضی(علیه السلام) و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خادمان ملت در دولت سیزدهم، به ویژه به همکاران پرتلاشمان در وزارت نیرو، بر اثر حادثه دلخراش سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
 
مدیرعامل آبفا شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت
هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در پیامی خاطرنشان کرد: شهادت خادم الرضا (ع)، پرچمدار خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و محضر رهبر عظیم الشان انقلاب، وزیر محترم نیرو و خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب کشور و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.
مساعی خالصانه و زحمات شهید آیت‌الله رئیسی در حمایت از مظلومان، توسعه و اعتلای همه‌جانبه ایران اسلامی و تحقق عدالت و کرامت، الگوی تمام عیاری برای یکایک خدمت‌گزاران به مردم و نظام مقدس اسلامی است و خوشا به سعادت این شهید بزرگوار و خادم ملت که شهادتش نیز در مسیر اعتلای ایران، خدمت به ملت و آبادانی این مرز و بوم بود. تردید ندارم که دعای خیر ملت شریف ایران بدرقه روح مطهر ایشان خواهد بود و خاطرات و خدمات پرشمار او در یادها خواهد ماند.
 
پیام تسلیت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در پی شهادت رئیس جمهور
 محمد جوانبخت در پیام خود آورده است:
اینجانب عروج ناباورانه رئیس جمهور محبوب و مخلص و وزیر امور خارجه مدبر و کاردان، استاندار دلسوز و نماینده عالم و عاملِ ولی فقیه در آذربایجان شرقی و هیئت همراه را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، وزیر محترم نیرو و ملت شریف و صبور ایران تسلیت عرض می‌کنم.
در این میان آثار خدمات و تلاش‌های مخلصانه آن فقید سعید به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه حمایت‌های بی‌دریغش از بخش آب کشور، همواره در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
بی‌شک مسیر سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی بدون هیچ کاستی با زعامت رهبر معظم انقلاب و به همت دولتمردان شایسته تداوم خواهد داشت.
 از درگاه خداوند متعال رحمت و رضوان الهی برای شهیدان این واقعه جانکاه و صبر و اجر جزیل برای ملت ایران خواستارم.

لینک کوتاه
مدیران ارشد صنعت آب و برق شهادت رئیس جمهور