به گزارش نسیم اقتصاد،
انالله و انا الیه راجعون
تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، مشحون از چهره‌هایی است که هر یک در استحکام شجره طیبه این رویداد بزرگ و الهی با نثار خون خود نقش‌آفرین بوده‌اند.
در این بین، شهید خدمت، خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی که طی بیش از چهار دهه، برای بالندگی و سربلندی ایران اسلامی و خدمت به مردم در سنگرهای گوناگون، تلاش خالصانه داشت، در این مسیر نورانی جان خود را تقدیم اسلام، انقلاب و مردم کرد.
بی‌شک آثار خدمات ارزشمند این چهره خستگی‌ناپذیر و با اخلاص در دوران ریاست جمهوری به ویژه در توسعه زیرساخت ها و گره گشایی از مشکلات مردم، در صفحات زرین صحیفه انقلاب اسلامی ماندگار و مردم شریف ایران اسلامی قدرشناس آن خواهند بود.
سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق شهادت این سلاله رسول‌الله (ص) و خادم صادق را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم شریف و وفادار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه رب غفور و رحیم، رحمت و مغفرت الهی و علو درجات برای ایشان، همچنین سایر شهدای گرانقدر سانحه سقوط بالگرد، شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، شهید دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و گروه پروازی، طلب می نماید.
سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق

لینک کوتاه
پیام تسلیت سندیکا شهادت رییس جمهور شهید دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه