مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: مصرف بنزین طی 54 روز ابتدایی سال جاری به 118.4 میلیون لیتر در روز رسیده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایلنا، جعفر سالاری نسب در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه مصرف بنزین طی 54 روز ابتدایی سال جاری به 118.4 میلیون لیتر در روز رسیده است، اظهار داشت: این میزان مصرف 8.5 میلیون لیتر بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: ما در نوروز به رقم مصرف 152.8 میلیون لیتر در روز رسیدیم.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: علیرغم ناترازی موجودی مخازن کافی است.

وی درپاسخ به سوال ایلنا، درباره تغییر شیوه سهمیه بندی بنزین گفت: در این رابطه قانونگذار و دولت اطلاع رسانی می کند در هر حال تاکنون هیچ دستور، تقاضا و ابلاغی مبنی بر تغیبر شیوه سهمیه بندی و قیمت بنزین دریافت نکرده‌ایم. تنها چیزی که اعلام شده مدیریت مصرف غیرقیمتی است.

سالاری نسب در پاسخ به سوال دوم ایلنا درباره میزان کاهش قاچاق با گسترده تر شدن استفاده از کارت سوخت شخصی بیان داشت: دولت سعی کرده سوخت به نحو احسن در اختیار قرار گیرد، هیچ جایگاهی تعطیل نشود و کارت در اختیار مردم باشد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما در حوزه سوخت این است توزیع مدیریت شده و منطقی باشد و مردم با آرامش سوخت را تحویل بگیرند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: استفاده 95 درصدی گازوییل و 90 درصدی برای بنزین از کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری تکلیف قانون است و این تقاضای زیادی نیست که مردم این قانون را رعایت کنند، البته ما نیز تکلیف داریم کارت سوخت شخصی مردم را تامین کنیم.

 

لینک کوتاه
قیمت سهمیه بنزین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

اخبار مرتبط

نظرات شما