مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را گرامی داشت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است:

 
این روز فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و شکوفایی اقتصاد کشور و تجلیل از تلاش های قشر زحمتکشی است که به واقع نبض تحرک  اقتصاد جامعه به شمار می آیند.
 
در فرهنگ ایرانی اسلامی کار و فعالیت از جایگاه والایی برخوردار است تا جایی که در روایات و سیره اهل بیت (ع) این مسئله بارها مورد تاکید قرار گرفته است و در آموزه های دین مبین اسلام  نیز بر اهمیت مقام  کارگر تاکید بسیار شده است که نمونه بارز آن بوسه رسول اکرم (ص) بر دستان پینه بسته کارگر است که حّد و منزلت جایگاه متعالی این قشر خدوم و زحمتکش را بر ما آشکار می سازد.
همانگونه که مستحضرید شکوفایی اقتصاد کشور مرهون تولید است و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم  نام گرفته است جای آن دارد تا مسئولین امر با در نظر گرفتن نقش پر رنگ کارگران در چرخه تولید و اتخاذ رویکرد تقویت اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از جامعه کارگری شاغل در واحد های تولیدی و سازندگان داخلی که در شرایط فعلی در خط مقدم مبارزه قرار دارند گام بردارند.
در خاتمه فرصت را مغتنم شمرده و بار دیگر از مجاهدت های کارگران شاغل در صنعت نفت و حفاری تقدیر به عمل آورده و برای این عزیزان سلامتی و سعادت را از درگاه قادر متعال مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه
پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز جهانی کارگر