در پی فراخوان پژوهشی استانداری خوزستان مهندس حسن باقری از کارکنان مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان خوزستان در سال 1402 برگزیده شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پژوهش فناوری و مهندسی ساخت در این رابطه گفت: طبق فراخوان و شیوه نامه هفته پژوهش کشور و مکاتبه کمیته علمی هفته پژوهش استان خوزستان، فراخوان پژوهشی  در سطح شرکت ملی حفاری ایران در آذرماه سال جاری منتشر شد که پژوهشگران علاقمند نسبت به تکمیل و ارسال فرم ها و مستندات پژوهشی اقدام کردند.
محمد علی بیگ زاده با اشاره به جمع آوری مستندات و مدارک ارسالی پژوهشگران از دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی توسط استانداری خوزستان بیان کرد : پس از اتمام جمع آوری، کار بررسی و داوری توسط کمیته های تخصصی انجام شد و پژوهشگران برتر در زمینه های مختلف دانشگاهی معرفی شدند.
وی افزود: مطابق لوح تقدیر اعطا شده از سوی استاندار خوزستان، آقای حسن باقری از همکاران مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت و دانشجوی رتبه برتر دکترای مهندسی اکتشاف نفت دانشکده فنی دانشگاه تهران با دارا بودن بیش از 8 مقاله چاپ شده در مجلات ISI با رنکینگ های Q1 و Q2 و همچنین سه مقاله پذیرفته شده در همایش های معتبر علمی ملی و بین المللی به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان خوزستان در سال 1402 برگزیده شد.
مدیر پژوهش فناوری و مهندسی ساخت ادامه داد: مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت هر ساله همزمان با برگزاری نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و با هدف ایجاد انگیزه برای مشارکت کارکنان در فعالیت های علمی و پژوهشی و همکاری در حوزه ساخت و تست تجهیزات استراتژیک و قطعات پر مصرف صنعت حفاری از فعالان و برگزیدگان  پژوهشی طی آیین ویژه ای تجلیل به عمل می آورد که در سال 1402 ، آقایان حسن باقری، رضا محمدی و سید مصطفی پور هاشمی به عنوان پژوهشگر برتر شرکت ملی حفاری ایران طبق فراخوان و شیوه نامه هفته پژوهش کشور انتخاب گردیدند.
 
بیگ زاده در خاتمه ضمن تبریک این موفقیت، از کلیه همکاران فعال پژوهشگر و علاقمند برای استمرار مشارکت و همکاری با مدیریت پژوهش فناوری و مهندسی ساخت در زمینه فعالیتهای علمی و ارتقاء سطح علمی سازمان  دعوت به عمل آورد.

لینک کوتاه
شرکت ملی حفاری ایران فراخوان پژوهشی استانداری خوزستان

اخبار مرتبط