سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: برای تکمیل 5 هزار و 230 واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس هزار و 900 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید امروز در آئین افتتاح 5 هزار و 230 واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس، گفت: از صبوری متقاضیان مسکن مهر باید تشکر کرد و نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی مهر، وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را متقبل کرد؛ 57 میلیارد تومان برای دیوار سازی هزینه شد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: هزار و 900 میلیارد تومان برای 5 هزار و 230 واحد مسکونی پرداخت شده که صرفاً بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود.
 
وی خاطرنشان کرد: زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم.
 
این مسؤول افزود: از سال گذشته در رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی بحث‌های زیست پذیری و شهرسازی در راستای توسعه مسکن، ساخت و ساز الویت قرار گرفته و تأکیدات ویژه‌ای بر توسعه فضای سبز خواهیم داشت.
 
غفوری تصریح کرد: فاز 11 پردیس مشکلاتی داشت که هم‌اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و در برنامه است تا در هفته دولت سال آینده 4 هزار و 575 واحد در فاز 11 تکمیل و بهره‌برداری شود.

لینک کوتاه
واحد مسکونی مهر پردیس معاون وزیر راه و شهرسازی