وزیر نفت با بیان اینکه مشکلی در تأمین بنزین تعطیلات نوروزی نداریم، گفت: کل 4 هزار و 400 جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

به گزارش نسیم اقتصاد، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، 23 اسفندماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه کارت هوشمند سوخت جایگاهداران برای مواقع اضطراری و به‌منظور استفاده افرادی است که کارت سوخت خود را گم یا فراموش کرده‌اند، اظهار کرد: به هموطنانی که قصد مسافرت دارند توصیه می‌کنیم کارت هوشمند سوخت خود را همراه داشته باشند، با این‌ حال کارت سوخت در همه جایگاه‌های عرضه سوخت نیز تدارک دیده شده و موجود است.
 
وی با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین بنزین برای تعطیلات نوروز نخواهیم داشت، افزود: کل 4 هزار و 400 جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.
 
وزیر نفت با اشاره به اینکه بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور نامحسوس و از 15 اسفندماه در کل جایگاه‌های عرضه سوخت شهری و بین‌شهری در حال رصد عملکرد آنها هستند، تصریح کرد: هموطنان برای گزارش تخلف‌های احتمالی می‌توانند با شماره تلفن 09627 تماس بگیرند تا بازرسان ورود و با تخلف‌ها برخورد کنند.

لینک کوتاه
جایگاه سوخت کشور سوخت ایام نوروز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

اخبار مرتبط