مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت.

 به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:
رمضان معظم ، ماه بندگی و تزکیه نفس فرا رسیده است؛ باشد که تا مؤمنین با تنعم بر خوان گسترده پروردگار  و تدبر و تعقل در حکمت آفرینش و معنای حقیقی زندگی به تقرب خویشتن  با پروردگار جهانیان دست یابند.
ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا و ماه نزول برکات بی پایان خداوندی است. ماه رمضان فرصت مناسبی برای انسانهاست تا از بندگی نفس رها شده و با خویشتن داری در سایه این تمرین انسان ساز به جایگاه های بالاتر بندگی خدا دست یابند. شاید در ظاهر روزه داری ، خودداری از خوردن و آشامیدن از سپیده صبح تا شامگاه و پرهیز از سایر محرمات است اما حقیقت آن پایش گوش و چشم و همه اندامها از حرام و ناشایستگی هاست.
نبی مکرم اسلام (ص) نیز پیرامون فضیلت این ماه مى‏فرماید: «اى مردم! ماه خدا با برکت و رحمت و مغفرت به شما روى آورد، ماهى که نزد خدا از همه ماه‏ها برتر و روزهایش بر همه روزها و شب‏هایش بر همه شب‏ها و ساعاتش بر همه ساعات برتر است، نفس‏هاى شما در آن تسبیح و خوابتان در آن عبادت، عملتان در آن مقبول و دعایتان در آن مستجاب است.
اینجانب نیز به نوبه خود ضمن حمد و سپاس پروردگار که بار دیگر توفیق درک این ماه عظیم را نصیب ما گردانید ، حلول این ماه عظیم را به کلیه همکاران صنعت نفت به ویژه کارکنان ساعی شرکت ملی حفاری ایران تبریک عرض نموده و از خداوند منان می خواهم تا ضمن قرار دادن همه ما در زمره روزه داران راستین ،در ماهی که مقدرات زندگی یک سال آینده انسان مقدر می گردد با نظر رحمت خویش ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد و موجبات حرکت به سوی سعادت و بهشتی شدن را نصیبمان گرداند.

لینک کوتاه
مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران ماه مبارك رمضان شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما