یک مقام مسؤول گفت: هم اکنون پرداخت ارز مسافرتی بدون معطلی در حال پرداخت است.

به گزارش نسیم اقتصاد، صالحی، رئیس شعبه بانک ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) در واکنش به ویدئوی وایرال شده در فضای مجازی در خصوص ایجاد صف برای دریافت ارز مسافری به خبرنگار مهر گفت: ویدئو منتشر شده برای روز چهارشنبه 16 اسفند 1402 است که به دلیل عدم اطلاع رسانی از سمت فرودگاه نسبت به پروازهای موجود اتفاق افتاد که دیگر تکرار هم نشد. متأسفانه در بازه زمانی 9 صبح تا حدود ساعت 10:30 صبح همان روز 12 پرواز هماهنگ شده بود که طبیعتاً با هجوم مسافران روبرو شدیم.
 
وی افزود: اگر هر پرواز به طور میانگین حدود 200 نفر مسافر داشته باشد نزدیک به 2 هزار 400 نفر مسافر وارد سالن شده بود که این موضوع بدون هماهنگی با بانک ملی صورت گرفت، اما اگر مدیریت فرودگاه از قبل به بانک اطلاع می‌داد ما این مسئله را مدیریت می‌کردیم، به طوری که بدون ایجاد ازدحام افراد ارز مسافرتی خود را دریافت می‌کردند.
 
صالحی تاکید کرد: هنگام ایجاد ازدحام مسافران، همکاران ما در فرودگاه امام مستقر شدند و بعد از گذشت یک ساعت از این موضوع هیچ ازدحامی در فرودگاه امام خمینی برای دریافت ارز مسافرتی وجود نداشت که آرشیو دوربین‌های مستقر در فرودگاه گواه این موضوع است.
 
رئیس شعبه بانک ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) تاکید کرد: در آن روز سامانه‌ها به هیچ عنوان قطعی نداشت بلکه به دلیل ازدحام مجبور شدیم پرداخت‌ها را به صورت دستی انجام دهیم تا از شلوغی‌ها بکاهیم که خوشبختانه در عرض یک‌ساعت این اتفاق ساماندهی شد.
 
رئیس شعبه بانک ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بعد از ظهر همان روز هیچ ازدحامی در فرودگاه وجود نداشت و در زمان کوتاهی که ازدحام ایجاد شد ما به تمامی افراد ارز اختصاص دادیم و هیچ فردی بدون دریافت ارز از فرودگاه خارج نشد.
 
صالحی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر فرآیند پرداخت ارز مسافرتی روال عادی دارد و مسافران به راحتی ارز خود را دریافت می‌کنند، اظهار داشت: هم اکنون طبق روال، افراد ارز مسافرتی خود را دریافت می‌کنند و مشکلی در باجه‌های فرودگاه وجود ندارد و مسافران بدون هیچ صف و معطلی ارز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه
پرداخت ارز مسافرتی سامانه پرداخت بانک ملی

اخبار مرتبط

نظرات شما