پتروشیمی شیمی بافت در اولین دوره حضور خود در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی توانست تقدیرنامه سه ستاره تعالی این صنعت را کسب نماید.

به گزارش نسیم اقتصاد، در آئین دهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی که با حضور جمعی از مدیران عالی صنعت پتروشیمی کشور و مدیران شرکتهای پتروشیمی برگزار شد، تقدیرنامه سه ستاره این جشنواره به مهندس رستمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت اعطا شد.
 
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، این دوره از جایزه تعالی صنعت پتروشیمی که با شعار «رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تامین» و بر پایه مدل تعالی سازمانی بنیاد علمی مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) اجرایی شده است، ارزیابان ضمن بازدید از واحد های مختلف پتروشیمی شیمی بافت به بررسی جاری سازی رویکردها، بازبینی نقاط قوت و قابل بهبود این شرکت مطابق با این مدل  پرداخته و پس از بررسی نتایج، این شرکت را مستحق دریافت تقدیرنامه سه ستاره دانستند.
 
گفتنی است شرکت پتروشیمی شیمی بافت در انتظار نتایج بازخورد ممیزی این جشنواره است تا با عزم راسخ نسبت به تقویت نقاط قوت و تعریف پروژه‌های بهبود برای ارتقای نقاط قابل بهبود ارائه شده در این گزارش، گامهای خود را در مسیر تعالی مستحکم کند.

لینک کوتاه
پتروشیمی شیمی بافت