مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از افتتاح فروشندگی داخل اتاقک «گورچان» در این منطقه خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این فروشندگی در ناحیه خاش، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه به 75 باب رسید.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی در آیین گشایش این جایگاه عرضه سوخت که در قالب فروشندگی داخل اتاقک عرضه بنزین و نفت‌گاز، با حضور جمعی از مدیران محلی منطقه زاهدان و خاش به بهره‌برداری رسید، گفت: افزایش جایگاه‌های جدید به‌منظور تحقق اهداف عدالت‌محور دولت سیزدهم و توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور، همچنین تأمین رفاه مردم استان است.
 
مردانی افزود: نهضت احداث و توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت که از مطالبات مردم و مسئولان استان و اهداف شرکت ملی پخش است، با شتاب در حال انجام بوده و سه جایگاه نو امسال گشایشی یافته است و سه جایگاه دیگر نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
حمید ولی، معاون بازرگانی منطقه زاهدان نیز با اشاره به اینکه این جایگاه سومین جایگاه سوخت افتتاح‌شده منطقه در سال جاری است، گفت: این فروشندگی دارای دو تلنبه بنزین و نفت‌گاز، مجهز به دو نازل بنزین و دو نازل نفت‌گاز است.
 
وی اظهار کرد: این فروشندگی عرضه سوخت به‌منظور توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی دولت سیزدهم به‌منظور ارائه خدمات به مردم در بخش مرکزی خاش در فاصله 35 کیلومتری از شهر خاش احداث شده و به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه
زاهدان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی