در مراسم تکریم و معارفه رییس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، از 4 محصول جدید و استراتژیک پتروشیمی اروند رونمایی شد

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ مراسم تکریم و معارفه رییس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در حضور زلفی پور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری،حدادی مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ، محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند و جمعی از روسای پژوهشگاه های ملی برگزار شد.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات روسا و مدیران پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، گفت: این پژوهشگاه باید در افق 1404 موسسه ای با اعتبار ملی و بین المللی، پیشرو در پژوهش، فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و برخوردار از درآمد پایدار  باشد.
 
زلفی با اشاره به تولید 4 محصول جدید پتروشیمی اروند،افزود: خرسندیم که همکاری با شرکت های دانش بنیان بسیار قوت گرفته و نمود آن را امروز در صنایع عظیم پتروشیمی نیز مشاهده می کنیم که سبب داخلی سازی محصولات استراتژیک و مهمی برای کشور عزیزمان شده و ما قدردانِ مدیرعامل پتروشیمی اروند و پرسنل پرتوانشان جهت ایجاد این غرور و افتخار ملی، هستیم.
 
گفتنی است در این مراسم ضمن رونمایی از 4 محصول شرکت پتروشیمی اروند، 2 تفاهم نامه نیز با شرکت های بخش خصوصی جهت افزایش همکاری و تبادل دانش با آنها، به امضا رسید.

لینک کوتاه
وزیر علوم پتروشیمی اروند

اخبار مرتبط