دوره آموزشی الزامات، قوانین و مقررات محیط زیست به مدت 3 روز در شرکت ملی حفاری ایران برگزار گردید.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران به نقل از مدیر HSE این شرکت این دوره که در دو بخش الزامات و قوانین خشکی و دریا توسط مدرسین وزارت نفت برای گروه هدف سطوح کارشناسی برگزار گردید.
 
باران گر عنوان نمود این دوره برای کلیه کارکنان مدیریتهای عملیات، سیالات، پروژه ها، HSE و سایر ادارات حقوقی و حراست به منظور کاربرد در فعالیتها برگزار گردید.
 
وی افزود هدف برگزاری این دوره بیان قوانین به روز شده ابلاغی محیط زیست و همچنین آشنایی کارکنان جهت کاربرد در فعالیتهای روزمره کاری میباشد.
 
مدیر HSE همچنین بیان نمود با برگزاری این دوره امید وارست که در آینده کارکنان مربوطه با شفافیت و توانمندی بیشتر نسبت به برخورد با قوانین و اجرای الزامات در سایر بخشهای شرکت اقدام‌نمایند.
ایشان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده این دوره به صورت فشرده در سطح مدیران ارشد شرکت به منظور باز آموزی وارتقاء دانش مربوط به برخورد با مباحث حقوقی زیست محیطی برگزار که با استقبال پرشور مواجه گردید.
 
در حاشیه برگزاری این دوره بازدیدی از دستگاه حفاری 46 فتح نیز انجام گردید که رئیس دستگاه حفاری درباره ماهیت کار عملیات حفاری توضیحات کاملی ارائه نمودند.
در پایان مدرسین با حضور در جلسه ی عملیات شرکت در حضور دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گزارش دوره را ارائه نمودند.

لینک کوتاه
شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما