مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در تشریح موضوع خرید بخشی از سهام شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس تأکید کرد: هنوز معامله‌ای در این باره انجام نشده است و تا مراحل قانونی این موضوع طی نشود، معامله انجام نخواهد شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت پتروشیمی شهید تندگویان امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفندماه) در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
 
سیدرضا قاسمی‌شهری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در این مجمع در پاسخ به پرسش سهامداران درباره خرید بخشی از سهام شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس اظهار کرد: شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در مزایده برای خرید بخشی از سهام شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس شرکت کرد، ابهام‌هایی درباره این موضوع مطرح بود که با پاسخ به سازمان بورس و اوراق بهادار رفع شد، اما تا مراحل قانونی این موضوع طی نشود، این معامله انجام نخواهد شد.
 
وی افزود: ارزش‌گذاری سهام مورد نظر از سوی کارشناس رسمی دادگستری و شرکت‌های تأمین سرمایه‌ انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تأکید کرد: معاملاتی که از مقدار سقف تعیین‌شده از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بالاتر باشد باید پس از تصویب در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در هئیت مدیره هلدینگ خلیج فارس نیز تأیید شود.
 
براساس این گزارش، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به انتخاب اعضای حقوقی هیئت مدیره این شرکت اختصاص یافت و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت پتروشیمی فجر انرژی خلیج فارس، شرکت توسعه نفت گاز صبا کارون و شرکت پتروشیمی بندرامام به‌عنوان اعضای حقوقی هیئت مدیره این شرکت انتخاب شدند.
 
افزون بر این بندهایی از اساسنامه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان نیز بر اساس درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت اصلاح شد.

لینک کوتاه
پتروشیمی شهید تندگویان سهام صدف خلیج فارس