مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قزوین گفت: بنزین معمولی نیاز به مکمل ندارد و عرضه هر نوع افزودنی در جایگاه های سوخت این استان غیرمجاز است.

به گزارش نسیم اقتصاد، عبدالرضا انتظاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بنزین چه از نظر کمی و چه کیفی در حدی است که هیچ احتیاجی به مکمل و افزودنی ندارد.

وی ضمن اشاره به اینکه تولید بنزین، نفت و گاز در پالایشگاه های کشور براساس استانداردهای بین المللی صورت می گیرد، تاکید کرد: تمامی استانداردهای بین المللی در پالایشگاه های کشور در حوزه تولید بنزین و سایر فرآورده های نفتی رعایت می شود.

به گفته انتظاری، حتی در مرحله انتقال و انبارش نفت گاز و بنزین در انبارهای شرکت ملی پخش نفت نیز با نظارت دقیق برای اجرای استانداردها انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، توزیع این فرآورده ها را نیز براساس همان استانداردها دانست و یادآور شد: تمامی فرآورده هایی که در جایگاه های سوخت پایش می شوند قبل از ارسال و در خود جایگاه و موقعی که به مردم عرضه می شود، چه از نظر کمی و چه کیفی به دقت مورد بررسی قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه فرآورده هایی که این شرکت در اختیار جایگاه های سوخت قرار می دهد دارای کیفیت در حد مطلوب بوده و نیازی به هیچ مکملی ندارند، تصریح کرد: بر این اساس، ارایه هر نوع مکمل و افزودنی در تمامی جایگاه های سوخت سطح استان غیرمجاز است.

 

لینک کوتاه
بنزین معمولی جایگاه های سوخت