مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم بهره‌برداری از 124 روستای استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، نادرقلی زری‌میدانی با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و اعلام این خبر، اظهار داشت: استان خوزستان دارای 4 هزار و 131 روستا است که از این تعداد، حدود 3 هزار و 300 روستا قابلیت گازرسانی دارد و تاکنون 2 هزار و 400 روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.
 
وی ادامه داد: از تعداد 124 روستایی که در ایام دهه فجر گازرسانی می‌شود، حدود 100 روستا در مناطق صعب‌العبور این استان قرار دارند.
 
زری‌میدانی با بیان این‌که عملیات اجرایی گازرسانی به این تعداد روستا، دارای 7 هزار و 324 انشعاب و 662 کیلومتر شبکه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 431 میلیارد ریال در قالب 16 پروژه عمرانی در شهرهای رامهرمز، لالی، اندیکا، هویزه، شوش، شوشتر، بهبهان، ایذه و دزپارت اجرا شده است.
 
وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، بیش از 6 هزار و 600 خانوار از روستاهای محروم و صعب‌العبور این استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در پایان، گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به 124 روستا از توابع شهرهای خوزستان، دارای 7 هزار و 326 انشعاب و 662 کیلومتر شبکه‌گذاری است.

لینک کوتاه
گازرسانی استان خوزستان دهه فجر انقلاب اسلامی مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان

اخبار مرتبط