همزمان با دهه مبارک فجر، گازرسانی به 2 شهر بنارویه و دهرم، 32 روستا و 133 صنعت با اعتبار 2 هزار و 160 میلیارد تومان در استان فارس افتتاح می شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدان‌شاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با اعلام این خبر، اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های گازرسانی، توسعه گازرسانی از 87 درصد به 98 درصد در روستاها و از 94 درصد به 99.7 درصد در شهرها و  از 71 درصد به پوشش90 درصدی در صنعت رسیده است.
 
میدان‌شاهی با اشاره به این‌که گازرسانی به روستاها بالاتر از تعهدات و مصوبات استانی است، گفت: این مهم با هدف محرومیت‌زدایی که منجر به مهاجرت معکوس به روستاها می‌شود، صورت گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در پایان، به مسابقه پویش گرما برای همه اشاره کرد و گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف ایمنی و بهینه گازطبیعی و اصلاح الگوی مصرف با یک پویش با عنوان گرما برای همه راه‌اندازی شده که مشترکین می‌توانند با ارسال یک جمله در خصوص بهینه‌سازی مصرف گازطبیعی و همچنین اندازه‌گیری و ثبت دمای منزل در سایت www.pooyeshGas.ir، برنده جوایز نقدی شوند.

لینک کوتاه
گازرسانی استان فارس شرکت ملی گاز ایران

اخبار مرتبط