تور آموزشی بازدیداساتید دانشگاه حکیم سبزواری استان خراسان رضوی از دستگاه 79 فتح

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران پیرو تفاهم نامه علمی ،پژوهشی که اردیبهشت ماه سال جاری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی تهران میان دانشگاه حکیم سبزواری و ملی حفاری منعقد شده بود، اساتید رشته های فنی دانشگاه حکیم سبزواری و کارشناسان مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت از دستگاه حفاری 79 فتح مدیریت عملیات حفاری در خشکی 3 مستقر در چاه شماره 299 میدان نفتی اهواز بازدید کردند.
در جریان این بازدید که با هدف آشنایی بیشتر اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری با فرآیند انجام عملیات حفاری و تجهیزات و موتورآلات مورد استفاده در عملیات حفر چاه های نفت و گاز انجام شد مهندس افرا رئیس دستگاه حفاری توضیحات لازم را در خصوص موارد پیش گفته شده ارائه دادند.
گفتنی است دانشگاه حکیم سبزواری دومین دانشگاه بزرگ شرق کشور و دارای حدود 300 رشته گرایش متنوع است. روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در تعاملی مستمر با جامعه ذینفعان بیرونی سازمان در طول سال ضمن هماهنگی با واحدهای عملیاتی و پشتیبانی ،پاسخگوی درخواست دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور برای بازدید حضوری از ناوگان عملیاتی و کارگاههای صنعتی این شرکت است.

لینک کوتاه
مدیریت پژوهش تفاهمنامه علمی پژوهشی دانشگاه‌ها دانشگاه حکیم سبزواری