دکترسیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا؛ متن این پیام تبریک به شرح ذیل است:
« فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را که پیام آور استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
با درود به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و با الگو گرفتن از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای گلگون کفن انقلاب و دفاع مقدس ، این مناسبت را فرصتی مغتنم برای خدمت بیشتر به هموطنان نجیب و عزیز که به فرموده امام راحلمان، صاحبان اصلی این انقلاب و کشور هستند می‌دانم.
مجموعه بانک مسکن که با عملکرد جهادی و غرورآفرین خود به ویژه در پیشبرد طرح‌ نهضت ملی مسکن زمینه ایجاد سرپناه برای اقشار مختلف کشور را فراهم کرده است؛ با تامین مالی بیش از 324 هزار واحد نهضت ملی، سعی در رفع مهمترین دغدغه دولت مردمی در راستای تحقق یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تامین مسکن مردم شریف کشورمان داشته است.
این نتایج که گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌شائبه کارکنان این مجموعه تخصصی و توسعه ای برای انجام ماموریت و رسالت در مسیر تعالی میهن عزیزمان است؛ نشان از بلوغ عملکردی و تجربه‌اندوزی بانک مسکن برای حضور جدی در عرصه توسعه کلان کشور دارد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به رهبر فرزانه انقلاب و همه فجرآفرینان و مردم مومن و انقلابی، به ویژه کارکنان بانک مسکن ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادتمندی، عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از پیشگاه خداوند سبحان خواستارم.»

لینک کوتاه
مدیرعامل بانک مسکن دهه مبارک فجر