به گزارش نسیم اقتصاد، محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و ایام پیروز انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در متن پیام وی آمده است:
پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدانی است که دلاورانه در مقابل ستم پیشگان ایستادند و با نثار خونشان درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز ایران اسلامی به برکت خون آنها و رادمردی های مردان و زنان در تلاش و مؤمن، طی بیش از چهار دهه، شاهد شکوفایی در تمامی عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری بر پایه آموزه‌های اسلامی است و مسیر موفقیت کشور با رهبری مقام معظم رهبری همچنان افق‌های تازه‌ای را در سطح جهانی طی می‌کند.
12 بهمن یادآور خاطره بازگشت بنیانگذار و معمار فرزانه انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به ایران، همه ساله آغاز دهه مبارک فجر و روزهای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است.
من فرارسیدن این روز و یوم‌الله دهه مبارک فجر را به عموم مردم ایران، کارکنان نظام بانکی به ویژه همکاران بانک صادرات ایران تبریک عرض می‌کنم. بانک صادرات ایران در مسیر پایمردی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و کمک به تحقق اهداف اقتصادی در کنار مردم و مسئولان دلسوز کشور ایستاده و همچون همیشه از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه
مدیرعامل بانک صادرات ایران دهه مبارک فجر