مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به اتفاق هیأت همراه ضمن نشست با مدیرعامل و مجموعه معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان، از خط تولید این شرکت بازدید و بر توسعه همکاری ها تاکید کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با حضور در مجموعه فولاد اکسین، ضمن نشست با مهندس علی محمدی مدیرعامل و برخی از مدیران، از خط تولید این شرکت بازدید کرد.
 
مهندس علی محمدی ابتدا با بیان اینکه شرکت فولاد اکسین تنها تولیدکننده ورق های عریض و باکیفیت فولادی در خاورمیانه است، گفت: اولویت مجموعه فولاد اکسین، احداث کارخانه فولادسازی است تا بتوانیم در تامین مواد اولیه نیازمندی ها را به طور کامل رفع کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه مواد اولیه ساخت ورق ها، اسلب های 17 تنی تولید شده توسط فولاد مبارکه است، افزود: با راه اندازی کارخانه فولادسازی ضمن تولید اسلب های 23 تنی، می توان ظرفیت اسمی شرکت که یک میلیون و 50 هزار تن است را به طور کامل، تولید کرد.
 
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین تاکید کرد: با شناسایی نیازهای مجموعه های نفت و گاز، به دنبال تولید محصولات جدید با هدف رفع این نیازها هستیم.
 
در ادامه دکتر رضا نوشادی بیان کرد: مجموعه فولاد اکسین خوزستان، به عنوان تولیدکننده ورق های باکیفیت فولادی در خاورمیانه، روحیه خودباوری را در کشور تزریق کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه همه نیازهای فولادی شرکت مهندسی نفت و گاز باید از این مجموعه صنعتی تامین شود، افزود: همکاری و شراکت با شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای هم‌افزایی و حمایت از تولید داخل، برای مجموعه مهندسی نفت و گاز ایران دارای اهمیت بالایی است.
 
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: در کنار بازار داخل، باید بازارهای خارجی نیز مورد توجه قرار گیرند و نباید مجموعه های صنعتی ما از رقابت های بین المللی دور باشند چرا که می توانند با برخوردهای سلطه طلبانه مقابله کنند.
 
نوشادی گفت: کسانی در بازار موفق هستند که نیاز مشتریان را شناسایی و در صدد رفع آن برآیند و بر اساس نیازها تولید کنند.
 
وی با بیان اینکه روزهای سخت اما پر امید پیش رو داریم، عنوان کرد: کار کردن در شرکت فولاد اکسین خوزستان بدون شک یه افتخار محسوب می شود و همه باید قدر خدمت در این نظام مقدس را بدانند.
 
گفتنی است، در پایان از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان، آزمایشگاه و کنترل کیفیت و کارخانه عملیات حرارتی بازدید شد.

ید شد.

لینک کوتاه
مدیرعامل شرکت مهندسی گاز ایران تولید فولاد اکسین خوزستان فولاد اکسین کارخانه فولادسازی

اخبار مرتبط

نظرات شما