به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان،  در مراسمی که در تاریخ  1402/11/02 با حضور بیش از 70 کارفرما در اداره کل تامین اجتماعی شهرستان بندرعباس برگزار گردید شرکت پالایش نفت لاوان  با رعایت شاخص‌های منابع انسانی مدنظر این سازمان موفق به اخذ مقام برتر سطح یک شد.
 
جناب آقای دکتر اکبری مدیر تامین اجتماعی استان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان موفق به کسب مقام اول کشوری گردیده است این موفقیت را حاصل تلاش همکاران و شرکای اجتماعی خود دانست و به تبیین اهمیت نقش کارفرمایان در بحث تامین اجتماعی پرداخت.
 
وی همچنین شاخص‌های مهم انتخاب کارفرمای برتر را رعایت شاخص هایی مانند "رعایت حقوق بیمه شدگان ، پرداخت به موقع حق بیمه کارکنان، تبدیل وضعیت کارکنان،  رعایت پرداخت هماهنگ به کارکنان،  عدم بدهی قطعی بیمه ای ، رعایت ماده 90 قانون تامین اجتماعی، رعایت الزام طب صنعتی پیش از استخدام و رعایت مسائل ایمنی در کارگاه" عنوان نمود.
 
آقای مسعودقنواتی،جانشین مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت لاوان و نماینده مدیر عامل در این جشنواره، در حاشیه این جلسه عنوان کرد شرکت پالایش نفت لاوان با تعداد حدود  1500 نفر نیروی انسانی که حدود 1300 نفر ایشان  تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند به اهمیت واریز به موقع حق بیمه در زمان مقرر پرداخته و به دغدغه‌های مدیر عامل محترم شرکت در انجام این مهم که همانا پرداخت به موقع و حتی زودتر از موعد مقرر این مزایا که باعث کمک به آحاد مردم می باشد اشاره نمود.
 
وی با بیان اینکه سهامدار عمده شرکت پالایش نفت لاوان سازمان تامین اجتماعی می باشد اضافه کرد  این شرکت در دو بخش  واریز حق بیمه و پرداخت  سود سهام واریزی که ناشی از تلاش تیم مدیریتی و همکاران محترم خود در شرکت پالایش نفت لاوان می باشد  از شرکای مهم اجتماعی سازمان محسوب می گردد.
 
همچنین جانشین مدیرمنابع انسانی شرکت پالایش نفت لاوان اشتغال پایدار در این شرکت را مرهون تلاشهای مدیر عامل و هیئت مدیره محترم شرکت دانسته و تلاش های این شرکت را در جهت جذب نیروی بومی گامی در جهت محرومیت زدایی عنوان نمودند.

لینک کوتاه
شرکت پالایش نفت لاوان حقوق کارکنان اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان