جواد اوجی وزیر نفت از تعیین تکلیف شش مجتمع پتروشیمی خبر داد که پتروشیمی ابن سینای همدان یکی از این شش مجتمع پتروشیمی است که با حمایت پتروشیمی مارون تکمیل میشود.

به گزارش نسیم اقتصاد، همراهی پتروشیمی مارون با سیاست‌های دولت سیزدهمبه گزارش نبض نفت جواد اوجی وزیر نفت کشورمان در جلسه هیئت دولت و خطاب به رئیسجمهور گفت: پتروشیمی ابن سینا همدان که از مصوبات سفر استانی مقام معظم رهبری در سال 1383 بود تاکنون بلاتکلیف مانده بود که این مجتمع پتروشیمی با حمایت و سرمایهگذاری پتروشیمی مارون از بلاتکلیفی خارج شده و تکمیل میشود. خوشبختانه پتروشیمی ابن سینا به ارزش یک میلیارد دلار فعال شده است و مراحل تکمیل خود را سپری می‌کند.
 
وزیر نفت کشورمان صنعت پتروشیمی را یک صنعت ارزش آفرین برشمرد و گفت: صنعت پتروشیمی یک صنعت بسیار مهم است که از خام‌فروشی جلوگیری می‌کند و ارزآوری بالا و اشتغالزایی مناسبی به دنبال دارد.
 
تاکید مهندس جواد اوجی به عنوان وزیر نفت و مهندس مرتضی شاهمیرزایی به عنوان سکاندار صنعت پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بر تکمیل زنجیره ارزش؛ پتروشیمی مارون را بر آن داشت تا با سرمایهگذاری در پروژه ابن سینای همدان که از مصوبات سفر استانی مقام معظم رهبری در سال 1383 بود؛ این پروژه به تاخیر افتاده را وارد فاز عملیاتی کرده و گام بلندی در راستای تامین امنیت سودآوری سهامداران مارون بردارد. دکتر امین امرایی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی مارون نیز با این اقدام ثابت کرد که در همراهی و همگامی با دولت سیزدهم پیش قدم است و در هر عرصهای که باشد برای آبادانی این مرز و بوم گام خواهد برداشت.

لینک کوتاه
پتروشیمی مارون سیاست‌های دولت سیزدهم وزیر نفت

اخبار مرتبط

نظرات شما