مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان، نقش سازندگان ایرانی به ویژه سازندگان خوزستانی را در پیشبرد اهداف تولیدی سازمان نقشی بی بدیل توصیف و این حضور سازندگان در صحنه را برگی زرین در تاریخ صنایع سازنده ایران دانست.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس قباد ناصری با ابراز خرسندی از تلاش های جهادی کارگروه های تخصصی این شرکت و تعهد مثال زدنی سازندگان داخلی در ساخت به هنگام ( و البته با کیفیت جهانی) کالای مورد نیاز، گفت: از فروردین تا انتهای آذر ماه سال جاری، 4 هزار و 522 قطعه مورد نیاز ماشین آلات فرایندی را با همکاری سازندگان داخلی ساختیم و در فرایند تولید مورد استفاده قرار دادیم.

 
وی افزود: 5 هزار و 833 قلم کالای مورد نیاز شرکت را نیز از منابع داخلی با صرف 15 هزار میلیارد ریال تامین کردیم.
 
مهندس ناصری ابراز امیدواری کرد که این رویه و بی نیازی کامل از کالا و محصولات خارجی همچنان و با افزایش تعامل در نمایشگاه های تخصصی و سایر رویدادهایی که به شناسایی ظرفیت های صنعتی داخلی منجر شود، تداوم یابد.
 
چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، 24 تا 27 دی ماه با حضور 281 شرکت داخلی از 16 استان در محل دائمی نمایشگاه های اهواز برگزار می شود.

لینک کوتاه
نفت و گاز مارون ساخت داخل كالا و تجهیزات فرایندی

اخبار مرتبط

نظرات شما