ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در...
دکتر رسول لطفی معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و دکتر...16 اردیبهشت 1403
بانک ملی ایران در دومین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار کشور به پاس کسب رضایتمندی و تکریم مشتریان به عنوان واحد برتر مشتری مدار کشور انتخاب و با اعطای لوح زرین سپاس از اقدامات بانک، تقدیر و قدردانی شد.
به گزارش نسیم اقتصاد، این جشنواره که با حضور مقامات عالی دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارآفرینان برتر و مدیران بنگاههای اقتصادی برگزار شد، این بانک براساس نظر و رای هیات داوران و ارزیابیهای تخصصی انجام شده، با توجه به رعایت اصل مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی همچون سامانه های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان یکی از صد سازمان و مجموعه برتر مشتریمدار در کشور انتخاب و در ادامه لوح برتر و زرین سپاس این جشنواره را به خود اختصاص داد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در سال 1402 گفت: این بانک با... 10 اردیبهشت 1403
با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی... 5 اردیبهشت 1403
تجهیز و بهرهبرداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایتهای بانک ملی ایران در استان... 3 اردیبهشت 1403
مراسم معارفه عباس پیروزی معاون اعتباری بانک ملی ایران،فرشاد شهید زاده نائینی سرپرست... 25 فروردین 1403
با حکم وزیر اقتصاد، دکتر محمد نجف زاده ضیاء الدین در حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت... 20 فروردین 1403
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران واقع در مصلی تهران با شعار《نجستم همیشه جز از... 29 بهمن 1402
همزمان با ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،حمید رضا مختاریان... 18 بهمن 1402
بانک ملی ایران بهعنوان بانکی پیشگام در صنعت بانکداری و حمایت از صنعت و رونق تولید،... 14 بهمن 1402
نظرات شما